لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یووه می تواند بایرن را شکست دهد

یووه می تواند بایرن را شکست دهد

فابیو کاپلو بازیکن و مربی سابق یوونتوس اعتقاد دارد که یوونتوس اکنون وضعیت مناسبی دارد و این تیم می تواند در بازی پیش رو در لیگ قهرمانان اروپا موفق به شکست بایرن شود .

سرمربی سابق بیانکونری در مصاحبه با " گاتزتا دلا اسپورت " گفت :


" به نظر من یوونتوس در مقابل بایرن مونیخ شانس زیادی برای برد دارد ، شاید خیلی ها شانس این تیم را کم بدانند اما اگر یووه موفق شود که بازی با کیفیت خود را انجام دهد و تا آن زمان مصدوم جدیدی نداشت باشد می تواند بایرن را حذف کند "

" در واقع یووه چیزی کم ندارد و وضعیت خوبی دارد ، به نظرم شانس برابری در آن دیدار خواهد داشت. اگر بازی فصل قبل یوونتوس برابر رئال را به خاطر بیاورید می بینید که همیشه آنچیزی که به نظر میرسد ، رُخ نمی دهد "

" آلگری بسیار خوب تیمش را رهبری کرد و توانست در یک بازی خوب تاکتیکی تیمش را در برنده کند و در نهایت هم فینالیست شد. این چیزی است که یووه در این فصل هم بدنبالش است و می تواند انجامش دهد "

" یووه در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفت اما نباید از یاد برد که همیشه شرایط یکجور پیش نمی رود . در این فصل آلگری و تیمش ابتدا نا امید کننده بودند اما در هفته های اخیر جهش خوبی در این تیم دیده شد "

" فکر می کنم که یوونتوس و اینتر مدعی های اصلی برای کسب اسکودتو هستند . حالا اینتر هم خطر را حس می کند، اکنون آلگری تیمش را به شرایط جدال برای قهرمانی برگردانده و یووه بدنبال پنجمین اسکودتو متوالی است "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: